سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : پنج شنبه 91/5/19 | 4:11 عصر | نویسنده : زهرا طاهری

 

نتیجه این تفکرات ناقص العقلی, شده این :

نگران نباشید کاری نداره که بعضی از زنهای امروزی در تخیلی احمقانه به سر می برند و بعضی از مردهای امروزی بازیچه زیاده خواهی زنها و هوس بی حد و حصر خود که نتیجه پرورش احمقانه کودک درونشان است شده اند.

همون چیزی که توی غرب اتفاق افتاده و متاسفانه طرفداران آنها دیوار عقلشان کوتاهتر از دیوار احساسشان است و بدبختانه به شدت هم خودشان را عقل کل می دانند. و ما نیز آن را دیوانگی محض می خوانیم.

نتیجه گوشه ای از این بی حجابی ها میشه این :

1)      شاید توی شناسنامه ها یک اسم ثبت باشه اما آیا در ذهن ها هم یک نام ثبت شده یا هر زنی در ذهن خودش شوهرها و هر مردی در ذهن خودش زنها دارد. (البته این موضوع نه تنها نفی تعدد زوجها برای مرد در اسلام نیست بلکه در راستای رسیدن به اهداف دین نیز می باشد. زیرا اسلام برای تعدد زوجها خط قرمزها دارد اما سخن ما چیزیست که از هوس سر برآورده و غیراخلاقیست.) و متاسفانه در مواقع ناگوار روابط نامشروع هست که شوهران و زنان ذهنی را واقعی می کند.

2)      نگاه های کثیف که حدی برای خود قائل نیستند و بی رحمانه پرده ها را شکافته و تیرهای زهرآلودی که بر سر راه انسان ها وارد آورده و راه را کور می کنند. و یک عده ی ظاهرا حق به جانب اسم مقدس عشق را بر آن نهاده اند تا هم کثافت کاریهای خود را در آن پنهان کنند و هم انسانهای ظاهربین, مغرور و سطحی نگر را به لجن بکشانند.

اما چه فایده حیف اون عقلی که خدا به یه عده داده اما بلااستفاده مونده و وقتی حرفی بهشون می زنی توی جواب بهت میگن ما مدرنیم............. ای خاک بر........................... واقعا اگر مدرنیته اینه که نیست, پس بی فکرهایی مثل بعضیا همون بهتر که ذلیل نفسشون بمونن.

راستی قسمت جذاب ماجرا از قلم افتاد :

وقتی میگیم مسلمانیم باید مثل یک مسلمان رفتار کنیم اما مثل اینکه بعضیا هنوز به خودشون شک دارن. می دونید چرا؟ چونکه نمیدونن حجاب واقعی یعنی حجاب واقعی. ولی خوب چون به قول معروف هم خدا رو می خوان هم خرما رو به خودشون جرات میدن که قانون جدید برای دین تعریف کنن....................................................کجا با این عجله وایسا با هم بریم......

یارو هم می خواد به هوسش گوش بده و هم بگه تفکر و اعمالم عاقلانه است. عاقل جان فقط مسائلی که در دین مجاز شمرده شده اند جزء حوزه ی عقل به حساب می آیند در غیر این صورت هوس نام دارد و به آن سرکشی نفس می گویند و عاقبت بدی دارد. و هوس با عقل در تضاد است.

یه مثال : قانون حجاب بدن در دختران یعنی عدم استفاده از لباس های بدن نما در حضور نامحرم. اما چون یارو می خواد هم بی حجاب باشه و هم عاقبت خوش داشته باشه. قانون وضع کرده که کی به کیه مانتو یک سانتیمتر از بغلهاش جا داشته باشه اشکالی نداره حالا یه سوال : آیا تیپ همه ی آدمها یکی هست؟ آیا همه ی آدم ها قدشون یکیه؟ یا اینکه همه با هم لاغر یا همه با هم چاقن؟............ به نظرتون خنده دار نیست این فقط یه مثال بود و در جواب کلی می تونم بگم که خدا به هممون چشم و گوش و عقل داده پس ببین و تشخیص بده و از همه مهمتر, پذیرش واقعیت هاست. پس بیاید کارهای غلط خودمون رو توجیه نکنیم ...

 

 

و چه حکیمانه است :

دقت شود که از یک سو معصیت جزئی و کلی ندارد, چرا که هر چه باشد, نافرمانی در مقابل امرخداوند کریم و منان است. امیرالمومنین (ع) می فرمایند : بزرگترین گناه, آن گناهی است که صاحبش آن را کوچک بشمارد. و از سوی دیگر شاید آرایش کم در انظار در مقابل آرایش بسیار, جرئی قلمداد گردد, اما چه کسی از تاثیرات سوء آن بر دلها و نفسها و عواقب آن در اشخاص و خانواده ها و نسل ها خبر دارد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چه کسی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پس نتیجه نهایی اینه که :

لعنت بر کسی که ادعا می کنه این نوشته ها دروغه و خودشو زده به نفهمی و در حقیقت خودشو داره مسخره می کنه....و ضربل المثلی داریم که چه خوش گفته راجع به این جور آدم ها که سرشون رو مثل کبک کردن زیر برف و ........................

راستی مردانی که در برابر ناموس خود غیرتی ندارند در واقع مردگانی بیش نیستند.