سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : پنج شنبه 91/5/19 | 4:5 عصر | نویسنده : زهرا طاهری

حضرت آیة الله بهجت (ره) نوشته اند :

آیا به مواعظی که تا حال شنیده اید عمل کرده اید یا نه؟ آیا می دانید که هر کس به معلومات خود عمل کرد خداوند مجهولات او را معلوم می فرماید؟ آیا اگر عمل به معلومات –اختیاراً- ننماید شایسته است توقع زیادتی معلومات؟ آیا باید دعوت به حق از طریق لسان باشد؟ آیا نفرموده با اعمال خودتان دعوت به حق بنمایید؟ آیا طریق تعلیم را باید یاد بدهیم یا آنکه یاد بگیریم؟

آیا جواب این سوال ها از قرآن کریم ((و کسانی که در راه ما بکوشند, مسلما آنان را به راههای خود هدایت می کنیم.)) و از کلام معصوم علیه السلام........... روشن نمی شود؟

خداوند توفیق مرحمت فرماید که آنچه را می دانیم زیر پا نگذاریم, و در آنچه نمیدانیم توقف و احتیاط نماییم تا معلوم شود. نباشیم از آنها که گفته اند :

پی مصلحت مجلس آراستند                                                            نشستند و گفتند و برخاستند

 

نسخه های شفابخش (دستور العمل های مجرب)/ گردآورنده : محمد جواد شعبانی فرد

 




تاریخ : پنج شنبه 91/5/19 | 4:3 عصر | نویسنده : زهرا طاهری

عارف کامل آخوند ملاحسینقلی همدانی (قدّس سرّه) :

نه ما را در عاقبت کارمان فکرتی و نه از سیاست های الهیه بر اُمَمِ ماضیه (امّت های پیشین) رسیده عبرتی. قضیه ی هالیه ی ] = هولناک[ ابابیل را شوخی و قصه فرعون و قابیل را مزاح پنداشته ایم. زمینی که قارون را با گنج بسیار فرو برده... موجود است.

جان من! آن بادهایی که به آنها قوم هود را تأدیب نمود حال هم آن قادر حلیم را مطیع اند. اگر تو از اطاعت امر آن سلطان عظیم الشان جرأت نموده سرپیچیده خاک و آب و باد و کلوخ و سنگ ذلیل و منقاد اویند.

 

نسخه های شفابخش (دستور العمل های مجرب)/ گردآورنده : محمد جواد شعبانی فرد

 




تاریخ : پنج شنبه 91/5/19 | 3:52 عصر | نویسنده : زهرا طاهری

این وبلاگ شامل دو بخش کلی با عناوین زیر می باشد :

1)    گاهنامه : سخنان تاثیر گذار

2)    ویژه نامه اخلاقی : مقالات خودم